بچه ها این مارک خوبه ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

خوبه منم همین بود

اره گلم
ایشالا ک بارداری

اره عزیزم منم از همین استفاده کردم و ابن شد

تصویر

من چند بار مثبت کاذب شدم ولی فکر کنم زیاد می‌ریختم شما هم همو ۳قطره بیشتر نریز

چرا من اصن مدیکور پیدا نمیکنم
ندارن هیچ جا 🥺

آره عالیه

بله خوبه

اره خیلی..

ارع گلم دقیقع

من بااین مثبت کاذب شدم اماهمچنان استفادە میکنم

عالی

اره عزیزم این دقیق تر نشون میده

اره گلم

بلههه

سوال های مرتبط

مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی
نی نی نی نی قصد بارداری
پسته جون💚 پسته جون💚 قصد بارداری