سلام بچه ها این مارک خوبیه

تصویر
۱۵ پاسخ

چیشد عزیزم زدی؟؟

ولی تست نمیزنم میگم بزار چندروز بگذره بعدا

منم ۴ روز مونده به موعودم

با این زدی با یک مارک دیگم بزن مدیکور خیلی کاذب داره برا من با اینکه دوتا خطش پررنگ بود ولی مثبت کاذب بود. اگ مثبت شد با فاصله 24 ساعت با مارک روژانم بزن

من این مارک صورتیش زدم خیلی دقیق بود

اینجا بزار نتیجه تستت چی شد

اره خیلی خوبه

اره عالیه

الان انجام میدم دعام کنید بچه ها

اره خوبه
از موعدت گذشته؟

مارک روژان هم خیلی خوبه

خیلی خوبه

اره عالیه

اگه صورتی نباشع اره
چون شنیدم صورتی کاذب دارع

اره دقیقه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان موش🩷🥹 مامان موش🩷🥹 هفته هشتم بارداری