۲ پاسخ

برا خوردن نه
برا خوردن بعد یه سالگی
تو غذا میتونی بریزی

بهتره بعد از یکسالگی بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی