۱۴ پاسخ

اگر نچرخه اره
منم فعلا ک بریچه

من بریچ بودم ۲۴ هفته ۳۰ هفته رفتم سفالیک گفت طبیعی باید بیاری به شرط اینکه دیگ بچه نچرخه

برامنم بریچ بود 31 رفتم چرخیده بود

منم بریچ بچم ولی دکتر گفت میچرخه خوش حال نباش😂😂

برا منم بیست هفته بریچ بود سی و یک هفته شد بریچ عرضی یه ماما میگفت پنجاه پنجاه بچرخه دیگه نمیدونم بچرخه یا نه

حالا وقت هست برا چرخیدن من تا ۲۹ هفته بریج بود .. دو روز پیش چرخیده بود سفالیک شده بود

اگه تا آخر بریچ باشه سزارین اجباریه ولی میچرخه مال منم بریچ بود چرخید

منم تو هفته شما بریچ بود ولی چرخید

برای منم بریچ ولی سزارین دومم

می‌چرخه شما تازه ۲۴ هفته ای تا ۳۷ میچرخه

اگر نچرخه اره ولی امکانش زیاد تا ۳۶ هفته اینا میچرخه

اره بریچ ینی سزارین

من بریچ بود چرخید تا 36 هفته میچرخه

من بریچم اما دکترم گف خوشحال نباش میچرخه😀😀

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی