بچها قسمت لگن چپم درد خفیف داره ۸هفته ام طبیعیه ایا

۴ پاسخ

اره.هنوز بیشترم میشه

اره دیگه روز به روز

اره طبیعی هست رحمت داره بزرگ میشه درد داری

اره عزیزم از هفته یازده دوازده بیشترم میشه مخصوصا موقع خواب انگار وزنه گذاشتن روش

سوال های مرتبط

مامان انبه خانم 🥭

🩷🩷 مامان انبه خانم 🥭 🩷🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان fateme مامان fateme هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد