خانوما شونه ی سمت چپم درد خفیف داره طبیعیه آیا ؟

۲ پاسخ

منم کلا کلا کتف و شونه ام درد داره فک کنم طبیعیه

لکه بینی نداری؟
سونو رفتی؟
بتا تو بعد ۴۸ ساعت تکرار کردی؟
اگه اینا اوکی بوده که نگران نباش چیز مهمی نیست

سوال های مرتبط

مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری