۵ پاسخ

دخترم تازه یاد گرفته میگه بابابا هاپو ددد ماماما

الان میگ مامان بابا اب هاپو دایی عمه در در

از ۷ ماهگی میگفت بَبَ بابا دَدَ ماما

از ۵ماهگی فقط بابا می گفت بعد رفته رفته کلامتش بیشتر شد

اول بَ بَ میگفت از 11ماه بود فک کنم

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا هفته بیست‌ونهم بارداری