۶ پاسخ

اب هویج بخور

من یک هفته اول شیر نداشتم انقدر چایی خوردم با خرما شیرم اومد

کنار شیر خشک سینت هم بده مک بزنه راه بیفته
هردوتاشو بده
اگه سینت خوب بود فقط سینه بده ولی کم بود تازمانی که خورد سینه در کنار شیر خشک بده
منم نداشتم تا یکماه بعد که شیرم راه افتاد پسرم نخورد ولی خوشحالم که حداقل یه ماهو نیم شیرمو خورد🥲

فدا سرت

تازه س روزشه شیر من از روز سوم اومد ولی الان کم شده🥲

یعنی تو بارداری ت اصلا ترشح سینه نداشتی؟

سوال های مرتبط