بچها دست شوهرم افتاد رو شکمم مشکلی برای جنین نمیاد

۸ پاسخ

من امروز داشتم با چاقو میزدم تو شکمم😂 کنار نافم خراش برداشت

نه بابا من شوهرم میگم بیا نگاه داره تکون میخوره دستش فشار میده بعد من جیغ میکشم سرش میگه چجوری دکترا سنو رو بعضی وقتا فشار میدن بچه چیزیش نمیشه😂

نه
من بچم هی خودشو میندازه روم

عزیزم جنین زیر هفت لایه از شکمه که دورشم یه توده ابکی هست به این سادگیا اسیب نمیبینه

😂ّچجوری افتاد مگ

😂😁😁

نه گلم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری