۲ پاسخ

ویروسه تو بدنش بوده حالا نشون داده عزیزم
مراقبش باش ایشالا سرماخوردگی معمولی باشه و زود خوب بشه ویروس جدیده بچه من یک ماه درگیرش بود

یکی از عوارض واکسنه نگران نباش حالت سرما خورده میشن

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۴ ماهگی