سلام تو هفته من رو شکم بخوابی عیب نداره؟

۶ پاسخ

نه گلم خوب نیست دیگه اینطوری نخواب

عزیزم درسته بچه کوچیکه ولی بچه اس بچه ای وجودداره توشکمت جفتش هس کیسه اب هس دم و دستگاه هس اونجوری فشار زیاد میاد ب بچه و امکان خفگی دورازجون هس احتیاط شرطه خب من از وقتی حاملم هفت هشت هفته شوهرم نذاشت گف بچس دگ تاالان ن ب کمر ن ب شکم نخابیدم

از اول بارداری نخواب رو شکم

اگ طاق باز منظورته شکمت بالا باشه نه عب نداره ولی منظورت شکمت رو زمین باشه نه خوب نیست اصلا به هیچ عنوان

نخوابی بهتره

نخواب گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری