سلام عسل تو بارداری عیب نداره بخوری؟

۵ پاسخ

عسل گرمیِ نباید زیاد بخوری فوقش یه قاشق

چرا ضرر داره نخورید من اینطور شنیدم بعدا بچه تو حرف زدن مشکل داره

سلام منکه خوردم و هیچی نشد
البته زنجبیل خیلی کم میخوردم

عسل روزی ۱ قاشق اشکال نداره البته عسل طبیعی ... عسل خوراکی که رس نمی بنده کلا قند هست و میشه خوزد

دکتربه من گفت عسل وزنجیبل نخور

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری