یچه ها من الان 14هفتمه عسل بخورم عیب نداره

۶ پاسخ

من خودم میخورم ولی هفته ای یک بار

گرمیه زیاد نخوری بهتره

ن بابا ب ذهن جنین هم خوبه

روزی یه قاشق میشه عسل خورد

اگه قندت بالا نیست بخور

ن نوش جان

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر حسینم🌱 مامان امیر حسینم🌱 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری