بوه ها الان ۱۵هفته و ۲روزم.اگ ابجوش عسل بخورم بده؟

۷ پاسخ

نه من سرما خوردم دکتر گفت بخور

نه مشکلی ندارع

اگه برا گلو درد میخوای آب نمک قرقره کن

من از وقتی انتقال دادم تا ۳ماه هر صبح یه قاشق عسل میخوردم

عسل درحد کم اشکال نداره

من گلوم درد میکرد میخوردم چیزی نشد

نه زیادش بده

سوال های مرتبط