سلام قورمه سبزی عیب نداره بخوری؟

۸ پاسخ

نه بابا من از اول می‌خوردم حتی کرفسم میخورم هیچی نشده

توش جعفری و گشنیز داره در موردش بخونی میبینی مصرفش با احتیاطه
برای بارداری هفته های اول خوب نیست
من ریسک نکردم و نخوردم

نه نوش جان

نباید بخوری

نه بابا من هفته ای دوبار دارم میخورم هیچی هم نشده سخت نگیر. جعفری زیاد میگن ضرر داره داخل قرمه زیاد نیست.

زیاد نخوری بهتره بخاطر شنبلیه جعفری

ن عزیزم نوش جون من همین الان خوردم

نبابا چ عیبی داره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی