۵ پاسخ

دونه ن
تو دهنش فشار بده
یا تو میوه خوری🥰

من تو دهنش فشار میدم آبش رو میخوره

تا دوسالگی نده،احتمال خفگی داره

اره مجازه

من چند تا دونه دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی