جشن تعیین جنسیت با کیک قشنگ تره یا با رنگ ؟

۶ پاسخ

من با رنگ گرفتم

رنگ بنظرم قشنگ ترر

نه والامن یک هفته استراحتم ولی دیشب فکرمی‌کنم زیادسرپابودم درازمیکشم هیچ نمیادمیرم‌سرویس میاد

با رنگ

قربونت عزیزم اره بالای بعد۱۱,سال بهم داده خودشم هوامون داره انشالاتوهم بسلامتی بغلت‌ بگیری نینی قشنگت

بچها برای منم دعاکنین همش لک‌قهوه میبینم حالم خیلی بدمیش دکترم میگ‌مشکل نیس شیاف وداروداده

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۵ ماهگی
مامان نیلاجون🩷🧿 مامان نیلاجون🩷🧿 ۴ ماهگی