خانما بیمارستان تفت نظرتونه؟

تصویر
۷ پاسخ

تفت میگن nicu نداره

من تفت زایمان کردم و راضی بودم

دوست من طبیعی تفت بود خییییلی راضی بود ماما مثل ماما خصوصی اتاق کلا تنها بوده شده خصوصی شوهرشم اومده پیشش و…. و رایگان

چند هفته به دنیا اومد

اینجا ندارن مگه که برم تفت اقه راه دور🫩

خیلی تعریف میکنن که خوبه
دختر عمو خودمم اونجا زایمان کرد
ولی چون دوست ندارم کد ملی تفت بخوره نمیرم اونجا 😐

خانمه رفته بود تو مطب باهم حرف میزدیم
تعریفشو خیلی می‌کرد
من خودم میرم سیدالشهدا
خیلی پسندمه

سوال های مرتبط

مامان ی دخمل🩷 مامان ی دخمل🩷 ۱ ماهگی