میگم دیگه ببندیم ساک هارو نظرتونه؟

۱۳ پاسخ

منم چهارشنبه زایمانمه، باید برم وسایلشو بگیرم ساک ببندم، اسمشم هنوز انتخاب نشده

اره دیگه...

اره دیگه ببنددد
من ساک بچه رو بستم فقط شیشه و پستونکش مونده ک باید استریل کنم
ساک خودمم فقط توش پوشک و خوراکی گذاشتم 🤣 باید برم کمپوت اینا هم بخرم با شورت و کاور توالت فرنگی

ساک بچه رو باید همون اول تحویل پرستارا بدیم؟

من دو هفته هست ک بستم

من از ۳۳ هفتگی بستم

من ک بستم
ولی چیزی نذاشتم مادرشوهرم میگ برمیدارن
فقط دورپیچش لباس بیمارستان بادی رکابی
پوشک پستونک شیشه شیر

شما ببند برامازوده😍

آره ببند عزیزم
من از الان بستم🫣

آره ببند انشاءالله بسلامتی و ساعت خودش بدنیا بیاد

من نبستم هنوز😂

ببند ک بهترین لحظه های زندگیتو پیش رو داری😍😍

اره دیگه انشاالله بسلامتی برین و نی نی نازتونو بدنیا بیارید عزیزم 🥺😍

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان دختری💖 مامان دختری💖 ۶ ماهگی
مامان 🩵🪺. مامان 🩵🪺. ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی