ساک بیمارستان و ببندیم🥹
اگه چیز دیگه ای لازمه بگید بهم❤️

تصویر
۲۰ پاسخ

مدارک ها.اول از همه اونارو می‌خوان تمام سونوگرافی ها و آزمایش ها و همه چی رو بردار . شناسنامه ها .کارت ملی ها.اگه دفترچه بیمه داری بردار.برا خودت سه تا چهار تا شورت بردار دوتا نیم تنه بردار .شیر دوش بردار. اینارو دقیقه نود بزار خرماو آجیل و انجیر خیس خورده بردار .تخم شربتی درست کن بزار .فلاکس . شارژر.لباس سرهمی برندار برا بچه چون میان هی چکش میکنن بچه اذیت میشه بخوای در بیاری و بپوشونی بخوان از پاش آزمایش بگیرن اذیت میشه دو دست لباس خیلی راحتی خنک بردار اگه دکمه دار بزار که عالیه.شورت دو تا بردار.زیر پوش بردار.

عزیزم بسلامتی انشاءالله صحیح وسالم برین وبانی نی برگردین انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی🥹😍❤️
برای مابارداراهم دعاکن زایمان راحتی داشته باشیم ونی نیمون صحیح وسالم بغل بگیریم

ای جانممم عزیزم انشاالله بسلامتی😍🥹
برای منم دعا کن🥹

وسایل چوبت کپی مال منه عکسشو بزار

ولی برعکس دوستان میگن پتونبر منم فک میکردم گرمه توبیمارستان ازاون اتاق عمل کولرروشن بودانقدسردبود بچه روباپتوضخیم پیچیدیم توبخش هم کولرروشن بودسردبود برااطمینان بزاریه ضخیم

پتو بافت رو از کجا خریدی؟؟جنسش خوبه؟؟قیمتشم میشه بگی🙈

ان شاالله بسلامتی 🥹🥹🥹

بسلامتی ایشالله خدا پشت و پناهت
میری بیمارستان اتیه؟

به سلامتی

پتو نبر کلفته گرمش میشه

ای جان😍 به سلامتی بری زایمان کنی نینی خوشگلتو بغل کنی

منم ازین پتو هام دارم ولی انگاری خیلی گرمه
به جاش قنداق سوییسی ببر

فقط اون فلاسکهههه چه کیوته😭😭🫠

به سلامتی عزیزم😍

ایشلا صحبح سلامت گل پسزتو بغل بگبزی

عزیزم میشه لطفا بگی چیا برداشتی؟؟
منم میخام ساک نی‌نیو جمع کنم ولی نمیدونم از هرچیزی چقدر باید برداشت

طبیعی زایمان مکنی گلم؟

عزیزم همه چی عالیه ولی اووون پتو بافتو اصلاااا نبررر واس من از این نازکتر بود باز بچه گرررمش میشد گریه میکرد با پتو

پماد شقاق سینه برای خودت حتما بردار
اگه طبیعیه زایمانت کیسه آب گرم هم بردار برای خودت موقع دردا به دردت میخوره

ب سلامتی گلم
انشالله ک ب خوشی بغلش کنی

سوال های مرتبط

مامان دختری💖 مامان دختری💖 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی