ساک نی نی رو بستم . چیز دیگه ای لازمه؟!

تصویر
۶ پاسخ

ناخون گیر اینا که اصلا لازم نی

ناخن گیر لازم نیستا

چقدر خوشگله وسایلش 😍 به سلامتی و دلخوش

بعضی بیمارستانا سرهمی اجازه نمیدن احتیاطا ی دست بلوز شلواری بردار

شیشه شیر لازمکنیس نمیزارن بدی ب بچه

بعدم یه دست لباس و یه مای بیبی بسته بندی کن که همونجا میگند لباس بچه بدی بهشون ترجیحا یه بادی بزار ی شلوار ی پیرهن دکمه دار و کلاه دستکش

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان قرصه ماه 🌝 مامان قرصه ماه 🌝 ۴ ماهگی
مامان هامین 🧸🩵 مامان هامین 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد