خانمااااا کیا آذر ماه زایمان میکنن طبیعی؟

۱۷ پاسخ

من 40 هفته اگه بشم 14اذر

من آخر آذر خدا بخواد

من 20 آذر توی تقویم نگاه کردم روز زن و مادر هم هسته 😍ولادت حضرت فاطمه

مال من ۲۲ آذر طبیعی

طبق ان تی ۹ آذر

من 22اذر اگه زودتر نیاد که انشالله بیاد اولای آذر بدنیا بیاد خوبه

۱۲ آذر

منم اگه 40هفته بشم26آذر

من

من ۱۸ اذر

من🤦‍♀️🤦‍♀️

من 16اذرسزارین

طبیعی انشالا

منم ۲۵ آذر

من ۲۹ اذر زده ان تی
طبق پریودیم 27

منن ۱۹ اذر تاریخمه ببینم حالا چی میشه ان شاءالله

من ۲۰آذر

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی