۶ پاسخ

من یه هفته ست یه چیزایی حس میکنم😍😍

من چرا اصلا نی نی رو حس نمیکنم
هیچجوره
ن زیر دلم درد میگیره ن هیچی کلا

بسلامتی
ما که قدامی هستیم هنوز هیچی نمی‌فهمم

جفتت خلفیه؟

اوخی حتما🥹😍

آره عزیزم 🥰

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد