۱۰ پاسخ

اسم دختر خیلی سخته منم با کلی گشتن تنها اسمی که به دلم نشست و میخوام برای دخترم بزارم یارا هستش .
ولی از بین اسمایی که شما انتخاب کردی اسم نیکا قشنگتره

آره اسم دختر خیلی سخته
ما هم گیج شدیم😂

یکتا.

فقط جانا

یکتا اسم دختر دوستمه قشنگه

جانان

نیکا

نیکا

جانا قشنگه

نيكا قشنگتره
نيلا هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی
مامان نیکا🌱🤍 مامان نیکا🌱🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Fateme مامان Fateme روزهای ابتدایی تولد
مامان توتویی🍓 مامان توتویی🍓 هفته بیست‌وششم بارداری