خانوما از سیسمونی ارزان کسی خرید کرده؟!

۱۰ پاسخ

من از سیسمونی میثاق مشهد خرید کردم. دو روزه فرستادن واسم

سیسمونی بخشی امل
bakhshi .amol

سیسمونی باامبی تو همداانه
خانوماای ساکن همدان برن حضوری آف گذااشته خیلیی چیزاارو

من تاا الان بالای۳ تومن خرید آنلاین داشتم ولی از سایت های مختلف

کجاست

آدرسش کجاست

منم خرید کردم680 خریدم شد خوب هم بود اما هزینه ارسالش ب نظرم خیلی بالا شد برام توقع نداشتم 110 بشه🤦‍♀️
سانی بیبی هم خرید کردم اونک دیگ هیچی 300 خورده هزینه ارسال 🤦‍♀️

من من لباس سفارش دادم چندروز پیش این هفته میرسه ببینم چطوره .ولی پیگیریشون خوب بود ی طرحی ک میخواستم نداشتن تماس گرفتن بجاش فلان طرحو بزاریم گفتن اوکی عب نداره.

من هرچی خواستم یا سایزی ک میخواستم نبود یا رنگشو دوس نداشتم
از سانی بیبی چند بار خرید کردم

سلام
آره اتفاقاا همین الان خرید کردم ازش
دوتا تیشرت شلوارک با یه دور پیچ۔
تقریبا ۵۵۰ تومن خربد کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد