من از سیسمونی میثاق مشهد خرید کردم. دو روزه فرستادن واسم
سیسمونی بخشی امل
bakhshi .amol
سیسمونی باامبی تو همداانه
خانوماای ساکن همدان برن حضوری آف گذااشته خیلیی چیزاارو
من تاا الان بالای۳ تومن خرید آنلاین داشتم ولی از سایت های مختلف
کجاست
آدرسش کجاست
منم خرید کردم680 خریدم شد خوب هم بود اما هزینه ارسالش ب نظرم خیلی بالا شد برام توقع نداشتم 110 بشه🤦♀️
سانی بیبی هم خرید کردم اونک دیگ هیچی 300 خورده هزینه ارسال 🤦♀️
من من لباس سفارش دادم چندروز پیش این هفته میرسه ببینم چطوره .ولی پیگیریشون خوب بود ی طرحی ک میخواستم نداشتن تماس گرفتن بجاش فلان طرحو بزاریم گفتن اوکی عب نداره.
من هرچی خواستم یا سایزی ک میخواستم نبود یا رنگشو دوس نداشتم
از سانی بیبی چند بار خرید کردم
سلام
آره اتفاقاا همین الان خرید کردم ازش
دوتا تیشرت شلوارک با یه دور پیچ۔
تقریبا ۵۵۰ تومن خربد کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.