کسی تو سیسمونی ارزان تاحالا سفارش داده؟

۳ پاسخ

خوبه فقط هزینه پستش زیاده

اره من خریدم جنساش خوبه ارزونه نسبت به بقیه جاها همون ست ۲۱۰تمنش بقیه جاها بالاب ۳۵۰هست
ولی باز بعضی چیزاش مث ست مانیکورش از بقیه جاها گرون تره با اینکه یه مارک و یه مدله

من از پیژن چهارراه خیرات خرید کردم خیلی خوب بودقیمتاش
قبلا هم خیلی از چیزای بچه اولمو ازش گرفتم
از هلو بی بی هم خرید کردم سمت خلدبرین

سوال های مرتبط

مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۵ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی