۸ پاسخ

وااای استرس های زمان بارداری😑
مزخرف‌ترین همین باز نشدن دهانه رحم و بستری نشدنه😑😑😑😑😑

اسکات بزن، رابطه، پله ،شیاف گل مغربی، زعفران این کارا کن

رابطه تند تند ، پله نوردی

من ۳۷ هفته ۵روز کیسه ابم ترکید رفتم بیمارستان یک سانت نیم بودم

هنوز وقت داری سعی کن بافاصله ورزش و اینا انجام بدی آناناس بخور رابطه بدون جلوگیری پله بالا پایین کن پیاده روی ریتم متوسط
جارو دستی کشیدن خونه
اینا همه تاثیر گذاره عجله نکن انشالا ب وقت و ب سلامت زایمان کنی

خوشبحالت ک درد داری من اصن انگار ن انگار نمدونم چرا اصن دردندارم

ورزش بکن
راه برو میگن تاثیر داره

بعد گفتن بری خونه؟؟

سوال های مرتبط