مامانا از ماه ششم بگید چطوره؟

۹ پاسخ

من ۱ ساله تو ماه ششم هستم😂

خوبه خداروشکر من راضیم ولی نمی‌دونم چرا همش حس ترکیدن دارم🥲در اصل اینکه تا الان دکترم گفت وزن اضافه نکردم ولی حس میکنم شکمم میخواد بترکه 🤨

منکه تازه شروع کردم جوشای زشت و گنده گنده بزنم. لبم و دور و بر دهنم ورم کرده خیلی دارم بی ریخت میشمممم

خیلی خوبه من الان ۱۶ روز دیگ میرم تو ماه ۷😍 خیلی زود گذشت به نسبت ۵

خدا قسمت ماهم بکنه ماه ۶ من ک ۵ ساله تو ماه ۵ موندم انگار دس از سرم برنمیداره

ماه پنج شش خیلی خوب بود برام هم ویار نداشتم هم. دلم میخواست کار کنم خسته نمی‌شدم انکار انرژی می‌گرفتم

زودتر از ۵ میگذره

سلام میرسونه نیومده بو و برنگ جدیدش اومده😐

واسه من خیلی زود گذشت

سوال های مرتبط

مامان لیام🩵🤰🏼 مامان لیام🩵🤰🏼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام 💕🧸 مامان دلارام 💕🧸 هفته سی‌ام بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری