۶ پاسخ

با آگاهی به اینکه درد داره برو که اگه درد داشت برات قابل تحمل باشه وقتی کسی میگه درد نداره آدم با کوچکترین دردی عکس العمل نشون میده

من ک سزارینی ام همون موقعه عمل احتمالا در بیاره

افتضاح درد حس کردم واقعا درد شدیدی داشت برای من

میگن درد نداره ولی منم خیلی میترسم🤕میخام دکترم بگم تو سزارین ک بیحس میشم باز کنه

نه من ک دردی نداشتم، دردش در حد یک نیشگون محکم بود فقط

والا منو دکتر بعد عمل کشید،سزارینی هستم،ولی میگن شبیه معاینه هست

سوال های مرتبط

مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی