۴ پاسخ

واسه منو خداروشکر تو اتاق عمل بی حس بودم کشیدن

ولی ب نظرم اینجور چیزارو اینجا نگید بهتره بقیه ک هنو انجام ندادن میترسن استرس میگیرن گناه دارن 😐

خود بخیه کشیدن درد نداره اون دستگاهی ک میکنه داخل در حد دو دقیقه است

اگه سزارین باشی میتونستی بگه تو اتاق عمل موقعی که بی حس بکشن

شوخی نکن😅😅😅 من شنبه قرار برم بکشم
به منم خیلیا گفتن درد نداشته که
معاینه ات هم کرد؟ دهانه رحمت باز شده بود؟

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی