۵ پاسخ

طبیعی زایمانت؟
اگه سز بودی میگفتی تو اتاق عمل در بیاره تو بی حسی

یاخدا اینقد دردناک بوده ینی!!!بی حسی چیزی نزدن؟؟

نگووووووو منم باید باز کنم دوسه روز دیگه😰😰😰😰

ای بابا حالا بخایم طبیعی بیاریم درد اینم باید بکشیم 🥲

درد زایمانو ندیدییی و بازم درد زایمان نسبت به درد بخیه خوردن هیچه یادم میاد دست و پاهام بی حس میشن

سوال های مرتبط

مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری