من. یادت باشه گفتم چندبار هم بستری شدم واسه انقباظات دیگه 35 هفته بازش کردم و یک سانت بودم و 37 هفته هم هنوز یک سانت بودم ولی با امپول فشار و... زایمان کردم
انقباض تو ماه نهم طبیعیه اگر میخوای زایمانت طبیعی باشه بعد ۳۸ فکر کنم باید باز کنی
من یکی از دوستام سرکلاژ بود
۳۵ هفتگی مجبور شدن باز کنن سرکلازشو نی نیش به دنیا اومد تو دستگاه هم نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.