۳ پاسخ

من. یادت باشه گفتم چندبار هم بستری شدم واسه انقباظات دیگه 35 هفته بازش کردم و یک سانت بودم و 37 هفته هم هنوز یک سانت بودم ولی با امپول فشار و... زایمان کردم

انقباض تو ماه نهم طبیعیه اگر میخوای زایمانت طبیعی باشه بعد ۳۸ فکر کنم باید باز کنی

من یکی از دوستام سرکلاژ بود
۳۵ هفتگی مجبور شدن باز کنن سرکلازشو نی نیش به دنیا اومد تو دستگاه هم نرفت

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی