باز کردن سرکلاژ چقد درد داره😮‍💨😮‍💨

۴ پاسخ

من سزارینم داخل اتاق عمل نمیشه باز کرد مگه

فقط دردش یه چیزی هست وارد بدن می‌کنه درجه داره میچرخونه که دهانه باز بشه داخلو ببینه اون درد داره وگرنه بخیه که باز میکنه اصلا دردی نداره

اگه خودتو شل بگیری یک دقیقه هم نمیشه

بازکردنش یه دور مانور زایمان طبیعیه لعنتی😫
من انقد سر این سرکلاژ بازکردن درد کشیدم که نگو. بعد سزارین شدم با خودم گفتم عحب غلطی کردم بازش کردم ایکاش میموند تو اتاق عمل بازش میکردن من انقد زجر نمیدیدم.
البته دکتر من خیلی با خشونت هم کار کرد خداخیرش بده درد هزاربرابر شد🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فنقول مامان فنقول هفته سی‌وهشتم بارداری