۴ پاسخ

عاشق کیکش شدممم

به به مبااارکه
انشالله مدرسه و دانشگاه رفتنشون جشن بگیری

کاش از کیک کامل عکس میذاشتید بنظرم خیلی خوشگله😍😍
تولدش مبارک باشه گلیییی🎈🎂🎉

اوجولو. مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا و پارسا مامان پرنسا و پارسا ۴ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی
مامان هرمان مامان هرمان ۱۲ ماهگی