کیا مث من تاخیر دارن؟؟ ۱۸ روز تاخیر. تست نزدم. علائم شما چیه?

۶ پاسخ

ازمایش بده

منم‌دقیقا۲۰ًروزه تاخیر دارم
ترشح دارم
اسهالم
گاهی‌درد پریودی

کمر درد پهلو درد
سوزش معده و ترش کردن
نوک سینم دست میزنم درد میکنه
پایین نافم نبض میزنه کامل احساس میکنم
پاهام سرد میشه

باهمیم من فقط اندازه ی نقطه هر از گاهی کمرم درد میکنه و زیر دلم خیلی کم میاد و میره

من دوماه پیش ۱۷روز تأخیر بودم دلم کلی خوش بود باردارم کلی علائم داشتم آزمایش دادم منفی بود فرداش پریود شدم🥺😅

علاءمت چیع

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری