بچه ها به نظرتون جنسیت چیع

تصویر
۶ پاسخ

پسمله🩵🩵🩵🩵🩵

به نظرم دختره

عزیزم انتی کاملا خطا حتی خود دکترم گاهی انتی یه جنسیت میگه تا آنومالی خطا درمیاد فقط باید صبرکنید انشاللهد۲۶ هفته به بعد مشخص میشه من آنتی بهم گفت احتمال ۸۰ درصد به بالا پسر اما آنومالی دختر بود

سلام .معنی فیگو در سونوگرافی چیه .
من فیبروم ساب موکوزال دارم زده فیگو 2

فکر کنم دختره

زیاد معلوم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا🧿🥰 مامان اهورا🧿🥰 ۳ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱ سالگی
مامان قلبیم مامان قلبیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۶ ماهگی
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۵ ماهگی
مامان پرهام و آرسام مامان پرهام و آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Sisi مامان Sisi هفته سی‌وسوم بارداری