۵ پاسخ

اره من کلو شبو نخوابیدم بالای واژنم خیلی فشار هست

مث اینکه همه از درد واژن شاکی ان 🥲🥲خیلی بدههه

وااای اره

مخصوصا شبا و نیمه شبا که خوابم به استخونش فشار میاد خیلی
بچه داره سنگین میشه به لگن و واژن فشار میاره سنگینی میکنه

منم هستم دلیلشم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی
مامان قند عسلم🩵 مامان قند عسلم🩵 هفته سی‌وششم بارداری