۵ پاسخ

مال من یه حدتقریبامشخصی بودبعدچندروزه بیشترشده یبارم انقدزیادبود که مبل سفیدم قرمزشد

برا بعضیا کمه برا بعضیا زیاده
من هنوزم لکه دارم ی یک هفته ای انگار سره گاو بریده بودن شرشر میومد بند نمیومد

فقط پیس بازیه هی نوار رو برمیداری میگی دیگه تموم شد
میبینی باز لخته اومده

تا ۴۰ روز داری ‌.یه روزایی در حد یه لکه یه روزایی لخته دفع میشه نترس

کمه من دو روز که بیمارستان بودم در حد پریود داشتم از وقتی اومدم خونه که ۱۰ روزه همش لکه بینیه

سوال های مرتبط

مامان _گلی🎀🧚‍♀️ مامان _گلی🎀🧚‍♀️ قصد بارداری