کسی به بچه اش دایمیتیکون میده که بهش بسازه ؟

۳ پاسخ

از منم رفلاکس داره تا زیر یک ماهه دایمتیکون داد دکترش بعدش عوض کرد کیدیزول دادمش

من میدم خیلی بهترش میکنه

من میدادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان اِلمان مامان اِلمان ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی