۱۶ پاسخ

ب اشعه باشه. گوشی م نباید دست تون بگیرید

وای خدا مردم چه سوالایی میپرسن یا شما خیلیی بفکر بچتونین یا من خیلی بیخیالم چون من از اول بارداریم تا الان هر روز شبا با ایرپاد اهنگ گوش میدم تا خوابم ببره😐😂

انگار یه جا خوندم بهتره از سیم دار استفاده بشه ایرپاد اشعه داره

اولن که این پیام برای ۵ ماه قبل
دومن نمیدونم چرا بعضیا از سوال پرسیدن بدشون میاد گارد میگیرن و شروع میکنن بی احترامی و ادا درمیارن
اینجا برای پرسیدن سوال رفع کنجکاوی و حساسیت های ذهنیه لطفا این موضوع رو درک کنید و متوجه بشید...از سوال بدتون میاد اصلا اجباری به جواب دادنتون نیست

میگن استفاده نکنید ولی من اصلا پرهیز نمردم ازاول هم گوشی مدام ب دستمه هم ایرپاد گذاشتم اصلا با این چیزا خودمو نترسوندم هرچی خودتو بترسونی و درگیرش بشی بدتره توهم خودتو نترسون عزیزم

یا خدااااااااااا

نمیدونم والا

من ک ایرپاد و ای واچ همه چیم کلا دستمه
دیگه نیمدونم ضرر داره یانه😁

وووووا

بچه تونو از همون تو ب همه جی عادت بدین اشعه داره و اینا فایده نداره میخواد بدنیا بیاد وسط همه اینا زندگی کنه

والا خوده گوشیم میگن زیاد زیاد استفاده نکنید
ولی ایرپاد و اپل واچ با یه بلوتوث و اشعه و اینجور چیزا وصلن بهم و قطعا مفید ک نیستن .

بسم الله😂

خدایا توبه !!!

پناه بر خدا

ایرپادم میگن اشعه داره نمیدونم حالا به بچه میرسه یا نه

من ای واچمو از اول بارداری دستم نکردم که یهو بد نباشه برای بچه🫠🫠ایرپادو نمیدونم والا

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری