نه فقط بعد از اینکه به دنیا بیاد بیقرار میشه
اذیت میشی
سعی کن آرامش داشته باشی
منم پارسال دوقلو داشتم بخاطر مشکلی ک داشتن خیییلی گریه میکردم ک متاسفانه باعث شد فشارم بره بالا و زایمان زودرس گرفتم😔😔و توی ۶ماهگی هردوتا بچمو از دست دادم سعی کن آروم باشی و از چیزی ک باعث گریه ات میشه دوری کنی
نه ولی اگه همش تو همین غم و ناراحتی باشی بعدا رو بچه اثر میذاره اونم عصبی میشه
من چن روز پیش بخاطر ریسک سندروم ان تی قشنگ ۱ساعت گریه کردم
احساسات و ک نمیشه جلوشو بگیری یا نمیشه همیشه برقصی و بخندی
ولی ۹ ماه بخوای گریه کنی و تو غم و غصه باشی تاثیر میذاره رو جنین
نه عزیزم از اول بارداریم تاحالا همش گریه کردم یه روز خوش نگذشت
نچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.