گریه ی زیادی به جنین آسیب میرسونه؟؟😭😭😭

۵ پاسخ

نه فقط بعد از اینکه به دنیا بیاد بیقرار میشه
اذیت میشی
سعی کن آرامش داشته باشی

منم پارسال دوقلو داشتم بخاطر مشکلی ک داشتن خیییلی گریه میکردم ک متاسفانه باعث شد فشارم بره بالا و زایمان زودرس گرفتم😔😔و توی ۶ماهگی هردوتا بچمو از دست دادم سعی کن آروم باشی و از چیزی ک باعث گریه ات میشه دوری کنی

نه ولی اگه همش تو همین غم و ناراحتی باشی بعدا رو بچه اثر میذاره اونم عصبی میشه
من چن روز پیش بخاطر ریسک سندروم ان تی قشنگ ۱ساعت گریه کردم
احساسات و ک نمیشه جلوشو بگیری یا نمیشه همیشه برقصی و بخندی
ولی ۹ ماه بخوای گریه کنی و تو غم و غصه باشی تاثیر میذاره رو جنین

نه عزیزم از اول بارداریم تاحالا همش گریه کردم یه روز خوش نگذشت

نچ

سوال های مرتبط

مامان دخترا مامان دخترا هفته سی‌ام بارداری