بچها خوبه یا بد تروخدا بگین 😭😭

تصویر
۲ پاسخ

منم داشتم عزیزم مهم نیست خودش با پریودی میره ولی در صورتی که غذا خوردنتو و ورزش و لایف استایل رو رعایت کنی و عرق فراسیون هم بخور. یا اینکه بری دکتر بهت قرص اچ دی بده و کیستت رفع شه. کیست من با چند دوره قرص نرفت. منم رفتم ورزش و عرق فراسیون چیزای گرم میخوردم کلی رعایت کردم تا همون ماه آب شد کیستم.

کیست داری عزیزم.نگران نباش.اول اینک برو پزشک زنان ولی من کیستم بزرگتر بود.یکبار کیست داشتم پریود بعدیش خود افتاد.دفعه بعدی ک کیستم40میل بود دکتر بهم قرص ال دی داد بعد پریود شدم افتاد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
شاهان شاهان قصد بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان رضا مامان مامان رضا هفته دهم بارداری