مال من با ده روز تاخیر 1000بود
اره باباااا برا من ۲۵۰ بود با ۸ روز تاخیر😂
خودتو درگیر بتا نکن
منکه کلا ازمایش بتا ندادم.
مستقیم رفتم ۸ هفته سونو
چرا بایدبد باشه
اگه نگرانی دو روز دیگه برو دوباره آزمایش بده ببین دوبرابر شده تا خیالت راحت بشه
ولی عالیه موردی نداره
اصلا همین که بالا ۱۰ یعنی بارداری
آره عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.