خانوما تروخدا بگین عدد بتا ۶۰۲ برای ۸روز تاخیر خوبه یانه نگران شدم

۶ پاسخ

مال من با ده روز تاخیر 1000بود

اره باباااا برا من ۲۵۰ بود با ۸ روز تاخیر😂

خودتو درگیر بتا نکن
من‌که کلا ازمایش بتا ندادم.
مستقیم رفتم ۸ هفته سونو

چرا بایدبد باشه
اگه نگرانی دو روز دیگه برو دوباره آزمایش بده ببین دوبرابر شده تا خیالت راحت بشه
ولی عالیه موردی نداره

اصلا همین که بالا ۱۰ یعنی بارداری

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان طاها،شکوفه بهار مامان طاها،شکوفه بهار هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری