خانما عدد بتا 737بعد 9روز تاخیر خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

بله عزیزم خوبه

عالیه فقط هفتت پایینه صبر کن ۳ هفته دیگه برو‌سونو

چرابد باشه عالیه

عزیزم‌خوبه
عدد بتا بالای صد خوبه
دیگع شک به عدم رشد جنین نمیکنن
مهم مثبت بودنشع
مبارکه

بلهههه عالیه مبارکه🎀
ایشالاه نصیب ماهم بشع🥲

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دهم بارداری
مامان طاها،شکوفه بهار مامان طاها،شکوفه بهار هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا🫀💫 مامان نیلا🫀💫 ۶ ماهگی