خانوما کیا شیرخشک بیومیل پلاس میدن ؟؟

۷ پاسخ

منم میدادم نمیدونم چرا پبدا نشد

من ای ار میدم

من میدم
خیلی خوشمزس
از اول ب بچم دادم
ولی خیلی کمه بزور پیدا میکنم☹️

من میدم و خیلیم راضیم خیلی خوشمزه و چربه

من بیومیل ساده میدم

من دوسداشتم سوپرامیل بخوره

من دلم میخواست به بچم بدم شهرماگیرنمیاد ولی شیرخوبیه من به بچه اولم میدادم الان نیست

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان (ماهان) مامان (ماهان) ۱۱ ماهگی
مامان محمد hamii مامان محمد hamii ۸ ماهگی
مامان آرنیک💙👼🏻 مامان آرنیک💙👼🏻 ۷ ماهگی