خانما کسی پیش خانم دکتر مهرنوش امیری رفته؟

۴ پاسخ

من رفتم ،انقدی منتظر میمونی که کلافه میشی بعد که میری داخل نهایت پنج دقه برات وقت میزارن و اونم انقد هی عجله دارن یادت میره برا چی رفتی ،خودشون که تهش دو دقیقه بیشتر نمیان سر مریض بقیه انجام میدن

اصلا وقتتو پیش دکتر امیری تلف نکن
نسخه های یکسان میده به مریضاش و تشخیص اصولی نمیده که دقیقا مشکلت چیه، من چهارماه تحت درمانش بودم

من راضی نبودم،ماما گیج بیسواد داره ،اصلا مسئولیت پذیر نیست

بله من رفتم.دکتر خوبی هستن

سوال های مرتبط