منم سه ماه زیر نظرش بودم نتیجه ای نگرفتم بعدش گفت بیا حضوری ببینمت دیگه نرفتم
عزيزم برو پيش دكتر صاحب كشاف
اره عزیزم خالم رفته بعده ۱۷ سال دومین انتقالش مثبت شد .منم این ماه ویزیت انلاین شدم پیشش ببینم چی میشه
منم زیاد اسمشو شنیدم و پیچ اینستاشو دارم وبرای هفته بعد نوبت حضوری گرفتم برم پیشش بار اولم هست که میخابرم
من ویزیت آنلاین میگیرم ازش راضیم
مهرنوش امیری کرج یا تهران ؟
من اسمش شنیدم . ولی دکترایی ک بلاگری میکنن خیلی قبول ندارم. خودشون نمیان بالا سر مریض
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.