۲ پاسخ

تایم بگیر وقتی دیدی منظم شد برو بیمارستان

منم الان درد کمر دارم شکمم همراش الان داره سفت میشه انقباضه بقولی
دارم تایم میگیرم تا صبح
اگه همینجور موندو شدیدتر شد صبح به امیدخدا برم بیمارستان

شديد و منظمه برو بيمارستان زايمان ميكني گلم

سوال های مرتبط

مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی