۲ پاسخ

بعضی وقتا خوبه بعضی وقتا نه،خخخخ
مثلا وسط مجلس بده،تو‌خواب هی مک بزنت بده
بیرونی شیر بخواد هی گریه کنه برا شیر بده،فقط وقتی تو خونه بیکار نشستی شیر بخوره خوبه🤣

وااای منم دو شب پیش دقیقا این خواب دیدم خیلی حس خوبی بودش 🥺دوست نداشتم بیدار بشم

سوال های مرتبط

مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری