۱۲ پاسخ

ربطی هم نداره اگه زود بفهمی و زود ازمایش بدی بتا کمتره هر چی دورتر بتا بدی بیشتره دیگه

چه ربطی داره 😂😂

من و دوستم دو روز بعد پریود 200 بود و هر دو پسر.

ربطی‌نداره

اصلا ربطی نداره

به این چیزا ربطی نداره،بارداری اولم ۶هفته ودوروز۵۰۰۰بوددختر،دومی۶هفته ودوروز۵۳۰۶پسر

چند روز تاخیر؟

برای من ۵۰۰ بور و دختر بود
فردای موعد هم آزمایش دادم

بتای من خیلی بالا بود

ربطی نداره.
من همون روز پریودم بتا دادم ۵۰۱ بود بچم دختره.

عدد بتا ربطی نداره به جنسیت

نه ربطی نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی